آزردگیهای روانیکاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگیهای روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]
آسیبشناسیساخت و اعتبار سنجی سیاهه آسیبشناسی روانشناختی نوجوانان در فضای مجازی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 211-185]
آموزش مثبتنگری گروهیتأثیر آموزش مثبتنگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
ا
ابرازگری هیجانیمقایسه واکنشپذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبکهای ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
اجتناب تجربینقش واسطهای دشواریهای تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
اختلال استرس پس از سانحهرابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودکآزاری و اجتناب تجربهای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
اختلال نقص توجه-بیش فعالیرابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودکآزاری و اجتناب تجربهای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
ارزیابیهای شناختیساخت برنامه داربستسازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهتگیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
استحکام منمقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراکشده در معتادان ادامهدهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
استرس ادراکشدهاثربخشی آموزش ذهنآگاهی متمرکز بر شفقت بر کاهش نشخوارفکری و استرس ادراکشده دختران نوجوان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 223-201]
استرس حرفههای سلامتآزمون مدل روابط بین سبکهای مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفهای با استرسِ حرفههای سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
اسناد دینیساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبکهای اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
اضطراباثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
اضطراب امتحاننقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 29-11]
بازداری هیجانیاعتبار سنجی و تحلیل عاملی تأییدی نسخه فارسی پرسشنامه بازداری هیجانی کلنر در جمعیت بالینی استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 57-37]
بازی درمانی دلبستگی محوراثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
باورهای خودکارآمدی مقابله حرفهایآزمون مدل روابط بین سبکهای مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفهای با استرسِ حرفههای سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
بحران وجودیواکاوی بحرانهای وجودی در مردانِ بیوفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
پ
پتانسیل وابسته به رویدادتنبیه نوعدوستانه خالص: مطالعهای بر اساس پتانسل وابسته به رویداد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 91-73]
پرستارانآزمون مدل روابط بین سبکهای مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفهای با استرسِ حرفههای سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
پرسشنامه اسنادساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبکهای اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
پرورشارائه مدل چالشهای پرورش کودکان کمشنوای پیشدبستانی بر اساس نظریه دادهبنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
پنج عامل بزرگ شخصیتروابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانههای صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجیگری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
ت
تاب آوریاثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
تابآوری تحصیلیتأثیر آموزش مثبتنگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
تفکر آیندهنگرویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر آیندهنگر در کودکان ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 46-31]
تکانشوریمقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراکشده در معتادان ادامهدهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
تنبیه نوعدوستانهتنبیه نوعدوستانه خالص: مطالعهای بر اساس پتانسل وابسته به رویداد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 91-73]
تنظیم هیجاننقش واسطهای دشواریهای تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
تنظیم هیجاننقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]
تنظیم هیجانیاثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
ج
جهتگیریهای هدف پیشرفتویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هدفهای پیشرفت معلمان در کار: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 92-71]
جهتگیری هدفی والدینساخت برنامه داربستسازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهتگیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
چ
چالشارائه مدل چالشهای پرورش کودکان کمشنوای پیشدبستانی بر اساس نظریه دادهبنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
چشم انداز زماننقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 29-11]
ح
حمایت اجتماعی ادراکشدهمقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراکشده در معتادان ادامهدهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
خ
خیانت زناشوییواکاوی بحرانهای وجودی در مردانِ بیوفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
خلاقیتبررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
خلاقیتتأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانشآموزان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 35-11]
خلق مثبتبررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
خود ارزشیابی های محوریپیش بینی رفتار جستجوی شغل بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش تعدیل گری خودارزشیابی های محوری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 175-155]
خودتنظیمی هیجانیمقایسه اثربخشی طرحوارهدرمانی و واقعیتدرمانی بر انعطافپذیری روانشناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
خود شفقتورزینقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]
خودکارآمدی والدینیاثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
خودکنترلیمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
خود ممکننقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 29-11]
د
دیابتمقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخصهای زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
دادهبنیادارائه مدل چالشهای پرورش کودکان کمشنوای پیشدبستانی بر اساس نظریه دادهبنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
داربست سازی انگیزشیساخت برنامه داربستسازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهتگیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
دانشآموزانتأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانشآموزان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 35-11]
دانشآموزان دخترتأثیر آموزش مثبتنگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
دانشجویانروابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانههای صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجیگری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
درمان چاقیاثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد ماتریکس و tDCS بر ولع خوردن و فعالیت بدنی در افراد داری اضافه وزن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 199-177]
درمان شناختی- رفتاریمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
درمان وحدت مداراثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
دوسوگرایی در ابرازگری هیجانیمقایسه واکنشپذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبکهای ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
ذ
ذهن آگاهی متمرکز بر شفقتاثربخشی آموزش ذهنآگاهی متمرکز بر شفقت بر کاهش نشخوارفکری و استرس ادراکشده دختران نوجوان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 223-201]
رضایت زناشوییمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
رفتار جستجوی شغلپیش بینی رفتار جستجوی شغل بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش تعدیل گری خودارزشیابی های محوری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 175-155]
رفتارهای پرخطرمقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
رواییویژگیهای روانسنجی مقیاس کشمکشهای مذهبی و معنوی در جامعه ایرانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 71-43]
رواییویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بینفردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
رواسازیساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 112-93]
روانسنجیطراحی آزمون تخمین شناختی و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 251-231]
روش ترکیبیواکاوی بحرانهای وجودی در مردانِ بیوفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
رویکرد داده بنیادکاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگیهای روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]
ز
زوجیننقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]
س
ساختساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 112-93]
ساختساخت و اعتبار سنجی سیاهه آسیبشناسی روانشناختی نوجوانان در فضای مجازی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 211-185]
سازگاری اجتماعیاثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
سازگاری با دانشگاهواکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 181-157]
سازوکارهای دفاعی و نوجواناننقش واسطهای دشواریهای تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
سبکهای اسنادساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبکهای اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
سبکهای دلبستگینقش واسطهای طرحوارههای ناسازگار اولیه در رابطه بین سبکهای دلبستگی با اضطراب کرونا [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 181-161]
سبکهای مقابلهآزمون مدل روابط بین سبکهای مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفهای با استرسِ حرفههای سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
سرطاناثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
سوءمصرف موادمقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراکشده در معتادان ادامهدهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
ش
شادنفرودروابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانههای صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجیگری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
شخصیت دگرآزارروابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانههای صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجیگری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
قند خونمقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخصهای زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
ک
کارکردهای اجراییطراحی آزمون تخمین شناختی و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 251-231]
کشمکشهای مذهبی و معنویویژگیهای روانسنجی مقیاس کشمکشهای مذهبی و معنوی در جامعه ایرانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 71-43]
کفایت اجتماعیتأثیر آموزش مثبتنگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخصهای زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
کمشنواارائه مدل چالشهای پرورش کودکان کمشنوای پیشدبستانی بر اساس نظریه دادهبنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
کنترل هیجانیمقایسه واکنشپذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبکهای ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
کندی زمان شناختیرابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودکآزاری و اجتناب تجربهای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
کودکآزاریرابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودکآزاری و اجتناب تجربهای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
کودکانویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر آیندهنگر در کودکان ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 46-31]
کووید-19ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبکهای اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
گ
گروه درمانی ذهن آگاهی مبتنی بر شناختمقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
گروه درمانی شناختی – رفتاریمقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
م
ماتریکساثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد ماتریکس و tDCS بر ولع خوردن و فعالیت بدنی در افراد داری اضافه وزن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 199-177]
مراحل تحولیبررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
مربیان پیشدبستانیمقایسه اثربخشی طرحوارهدرمانی و واقعیتدرمانی بر انعطافپذیری روانشناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
مرور زندگیکاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگیهای روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]
مشاوره بومی وجودیواکاوی بحرانهای وجودی در مردانِ بیوفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
معتادان افیونیمقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
معنویت درمانیمقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخصهای زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
مقیاس احساس گناه بینفردیویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بینفردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
مقیاس پرطاقتی روانی برای نوجوانانویژگیهای روانسنجی مقیاس پرطاقتی روانی برای نوجوانان تیزهوش [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 153-135]
ن
نارساکنشوری اجراییاعتبار سنجی و تحلیل عاملی تأییدی نسخه فارسی پرسشنامه بازداری هیجانی کلنر در جمعیت بالینی استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 57-37]
نظریه ذهنمقایسه واکنشپذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبکهای ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
نقشهنگاری مداخلهساخت برنامه داربستسازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشهنگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهتگیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
واژههای کلیدی: اجتناب تجربهایرابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودکآزاری و اجتناب تجربهای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
واقعیت درمانیمقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
واقعیتدرمانیمقایسه اثربخشی طرحوارهدرمانی و واقعیتدرمانی بر انعطافپذیری روانشناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
واکنشپذیری هیجانیمقایسه واکنشپذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبکهای ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]