نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]
  • آزردگی‌های روانی کاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگی‌های روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]
  • آسیب‌شناسی ساخت و اعتبار سنجی سیاهه آسیب‌شناسی روانشناختی نوجوانان در فضای مجازی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 211-185]
  • آموزش مثبت‌نگری گروهی تأثیر آموزش مثبت‌نگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]

ا

  • ابرازگری هیجانی مقایسه واکنش‌پذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبک‌های ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
  • اجتناب تجربی نقش واسطه‌ای دشواری‌های تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
  • اختلال استرس پس از سانحه رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودک‌آزاری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
  • اختلال نقص توجه-بیش فعالی رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودک‌آزاری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
  • اخلاق تحصیلی تدوین مدل رابطه علّی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 109-85]
  • ارزیابی‌های شناختی ساخت برنامه داربست‌سازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهت‌گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
  • استحکام من مقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در معتادان ادامه‌دهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی متمرکز بر شفقت بر کاهش نشخوار‌فکری و استرس ادراک‌شده دختران نوجوان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 223-201]
  • استرس حرفه‌های سلامت آزمون مدل روابط بین سبک‌های مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفه‌ای با استرسِ حرفه‌های سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
  • اسناد دینی ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک‌های اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
  • اضطراب اثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
  • اضطراب امتحان نقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 29-11]
  • اضطراب امتحان نقش واسطه‌ای راهبردهای سازش نایافته تنظیم شناختی هیجان در رابطه باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 132-111]
  • اضطراب بیماری کرونا ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بین‌فردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
  • اضطراب جدایی اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
  • اضطراب کرونا نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سبک‌های دلبستگی با اضطراب کرونا [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 181-161]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کشمکش‌های مذهبی و معنوی در جامعه ایرانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 71-43]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بین‌فردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
  • اعتبارسنجی ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک‌های اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
  • اعتبارسنجی ساخت و اعتبار سنجی سیاهه آسیب‌شناسی روانشناختی نوجوانان در فضای مجازی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 211-185]
  • اعتبار سنجی اعتبار سنجی و تحلیل عاملی تأییدی نسخه فارسی پرسشنامه بازداری هیجانی کلنر در جمعیت بالینی استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 57-37]
  • افکار خودکشی نقش واسطه‌ای دشواری‌های تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
  • امیددرمانی مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
  • انتقال بین نسلی کاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگی‌های روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی مقایسه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
  • انعطاف‌پذیری شناختی بررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
  • انگیزه‌های آشکار بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]

ب

  • بازداری هیجانی اعتبار سنجی و تحلیل عاملی تأییدی نسخه فارسی پرسشنامه بازداری هیجانی کلنر در جمعیت بالینی استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 57-37]
  • بازی درمانی دلبستگی محور اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
  • باورهای خودکارآمدی مقابله حرفه‌ای آزمون مدل روابط بین سبک‌های مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفه‌ای با استرسِ حرفه‌های سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
  • باورهای فراشناختی نقش واسطه‌ای راهبردهای سازش نایافته تنظیم شناختی هیجان در رابطه باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 132-111]
  • بحران وجودی واکاوی بحران‌های وجودی در مردانِ بی‌وفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]

پ

  • پتانسیل وابسته به رویداد تنبیه نوع‌دوستانه خالص: مطالعه‌ای بر اساس پتانسل وابسته به رویداد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 91-73]
  • پرستاران آزمون مدل روابط بین سبک‌های مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفه‌ای با استرسِ حرفه‌های سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
  • پرسشنامه اسناد ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک‌های اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
  • پرورش ارائه مدل چالش‌های پرورش کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی بر اساس نظریه داده‌بنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
  • پیشرفت بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]
  • پنج عامل بزرگ شخصیت روابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانه‌های صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجی‌گری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]

ت

  • تاب آوری اثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
  • تاب‌آوری تحصیلی تأثیر آموزش مثبت‌نگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
  • تجربه زیسته واکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 181-157]
  • تحلیل عامل تأییدی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کشمکش‌های مذهبی و معنوی در جامعه ایرانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 71-43]
  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس پرطاقتی روانی برای نوجوانان تیزهوش [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 153-135]
  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة هدف‌های پیشرفت معلمان در کار: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 92-71]
  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بین‌فردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
  • تحمل ابهام تأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 35-11]
  • تحول حرفه‌ای معلمان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة هدف‌های پیشرفت معلمان در کار: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 92-71]
  • تخمین شناختی طراحی آزمون تخمین شناختی و بررسی ویژگی‌های روانسنجی آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 251-231]
  • تعارض مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
  • تعلق بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]
  • تفکر آینده‌نگر ویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر آینده‌نگر در کودکان ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 46-31]
  • تکانشوری مقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در معتادان ادامه‌دهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
  • تنبیه نوع‌دوستانه تنبیه نوع‌دوستانه خالص: مطالعه‌ای بر اساس پتانسل وابسته به رویداد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 91-73]
  • تنظیم هیجان نقش واسطه‌ای دشواری‌های تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
  • تنظیم هیجان نقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]
  • تنظیم هیجانی اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]

ج

  • جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة هدف‌های پیشرفت معلمان در کار: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 92-71]
  • جهت‌گیری هدفی والدین ساخت برنامه داربست‌سازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهت‌گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]

چ

  • چالش ارائه مدل چالش‌های پرورش کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی بر اساس نظریه داده‌بنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
  • چشم انداز زمان نقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 29-11]

ح

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده مقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در معتادان ادامه‌دهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]

خ

  • خیانت زناشویی واکاوی بحران‌های وجودی در مردانِ بی‌وفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
  • خلاقیت بررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
  • خلاقیت تأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 35-11]
  • خلق مثبت بررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
  • خود ارزشیابی های محوری پیش بینی رفتار جستجوی شغل بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش تعدیل گری خودارزشیابی های محوری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 175-155]
  • خودتنظیمی هیجانی مقایسه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
  • خود‌ شفقت‌ورزی نقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]
  • خودکارآمدی والدینی اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
  • خودکنترلی مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
  • خود ممکن نقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 29-11]

د

  • دیابت مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
  • داده‌بنیاد ارائه مدل چالش‌های پرورش کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی بر اساس نظریه داده‌بنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
  • داربست سازی انگیزشی ساخت برنامه داربست‌سازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهت‌گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
  • دانش‌آموزان تأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 35-11]
  • دانش‌آموزان دختر تأثیر آموزش مثبت‌نگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
  • دانشجویان روابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانه‌های صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجی‌گری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
  • دانشجویان ناسازگار واکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 181-157]
  • درمان چاقی اثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد ماتریکس و tDCS بر ولع خوردن و فعالیت بدنی در افراد داری اضافه وزن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 199-177]
  • درمان شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
  • درمان وحدت مدار اثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
  • دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی مقایسه واکنش‌پذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبک‌های ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]

ذ

  • ذهن ‌آگاهی متمرکز بر شفقت‌ اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی متمرکز بر شفقت بر کاهش نشخوار‌فکری و استرس ادراک‌شده دختران نوجوان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 223-201]

ر

  • راهبردهای سازش نایافته تنظیم شناختی هیجان نقش واسطه‌ای راهبردهای سازش نایافته تنظیم شناختی هیجان در رابطه باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 132-111]
  • رضایت زناشویی مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
  • رفتار جستجوی شغل پیش بینی رفتار جستجوی شغل بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش تعدیل گری خودارزشیابی های محوری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 175-155]
  • رفتارهای پرخطر مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کشمکش‌های مذهبی و معنوی در جامعه ایرانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 71-43]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بین‌فردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
  • رواسازی ساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 112-93]
  • روانسنجی طراحی آزمون تخمین شناختی و بررسی ویژگی‌های روانسنجی آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 251-231]
  • روش ترکیبی واکاوی بحران‌های وجودی در مردانِ بی‌وفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
  • رویکرد داده بنیاد کاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگی‌های روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]

ز

  • زوجین نقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]

س

  • ساخت ساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 112-93]
  • ساخت ساخت و اعتبار سنجی سیاهه آسیب‌شناسی روانشناختی نوجوانان در فضای مجازی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 211-185]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 132-107]
  • سازگاری با دانشگاه واکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 181-157]
  • سازوکارهای دفاعی و نوجوانان نقش واسطه‌ای دشواری‌های تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 202-183]
  • سبک‌های اسناد ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک‌های اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]
  • سبک‌های دلبستگی نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سبک‌های دلبستگی با اضطراب کرونا [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 181-161]
  • سبک‌های مقابله آزمون مدل روابط بین سبک‌های مقابله و باورهای خودکارآمدی مقابله حرفه‌ای با استرسِ حرفه‌های سلامت در پرستاران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 230-213]
  • سرزندگی تحصیلی تدوین مدل رابطه علّی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 109-85]
  • سرطان اثربخشی درمان وحدت مدار بر اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران مبتلا به سرطان خون [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 112-93]
  • سوءمصرف مواد مقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در معتادان ادامه‌دهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]

ش

  • شادنفرود روابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانه‌های صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجی‌گری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
  • شخصیت دگرآزار روابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانه‌های صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجی‌گری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
  • شکفتگی تدوین مدل رابطه علّی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 109-85]
  • شناخت ویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر آینده‌نگر در کودکان ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 46-31]

ط

  • طرحواره درمانی ساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 112-93]
  • طرح‌واره‌درمانی مقایسه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سبک‌های دلبستگی با اضطراب کرونا [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 181-161]

ع

  • عامل-شریک نقش تعاملی خود شفقت ورزی زوجین در تنظیم شناختی هیجان خود و همسر: مدلسازی وابستگی متقابل عامل-شریک [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 57-35]

ف

  • فشار خون مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
  • فضای مجازی ساخت و اعتبار سنجی سیاهه آسیب‌شناسی روانشناختی نوجوانان در فضای مجازی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 211-185]
  • فعالیت بدنی اثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد ماتریکس و tDCS بر ولع خوردن و فعالیت بدنی در افراد داری اضافه وزن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 199-177]

ق

  • قدرت بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]
  • قند خون مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]

ک

  • کارکردهای اجرایی طراحی آزمون تخمین شناختی و بررسی ویژگی‌های روانسنجی آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 251-231]
  • کشمکش‌های مذهبی و معنوی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کشمکش‌های مذهبی و معنوی در جامعه ایرانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 71-43]
  • کفایت اجتماعی تأثیر آموزش مثبت‌نگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 134-113]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
  • کم‌شنوا ارائه مدل چالش‌های پرورش کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی بر اساس نظریه داده‌بنیاد: یک پژوهش کیفی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 160-133]
  • کنترل هیجانی مقایسه واکنش‌پذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبک‌های ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
  • کندی زمان شناختی رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودک‌آزاری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
  • کودک‌آزاری رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودک‌آزاری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
  • کودکان ویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر آینده‌نگر در کودکان ایرانی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 46-31]
  • کووید-19 ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک‌های اسناد بیماران مبتلا به کووید-19 [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-225]

گ

  • گروه درمانی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
  • گروه درمانی شناختی – رفتاری مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]

م

  • ماتریکس اثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد ماتریکس و tDCS بر ولع خوردن و فعالیت بدنی در افراد داری اضافه وزن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 199-177]
  • مدیریت هدفمند کلاس تدوین مدل رابطه علّی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 109-85]
  • مراحل تحولی بررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 81-59]
  • مربیان پیش‌دبستانی مقایسه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
  • مرور زندگی کاوشی داده بنیاد بر انتقال آزردگی‌های روانی والدین به فرزندان مبتنی بر مرور زندگی والدین [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 84-59]
  • مشاوره بومی وجودی واکاوی بحران‌های وجودی در مردانِ بی‌وفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 228-203]
  • معتادان افیونی مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی – رفتاری و ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر کاهش رفتارهای پرخطر در معتادان افیونی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 134-113]
  • معنویت درمانی مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 200-183]
  • مقیاس احساس گناه بین‌فردی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بین‌فردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 105-83]
  • مقیاس پرطاقتی روانی برای نوجوانان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس پرطاقتی روانی برای نوجوانان تیزهوش [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 153-135]

ن

  • نارساکنشوری اجرایی اعتبار سنجی و تحلیل عاملی تأییدی نسخه فارسی پرسشنامه بازداری هیجانی کلنر در جمعیت بالینی استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 57-37]
  • نیازهای هیجانی اولیه ساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 112-93]
  • ناگویی هیجانی مقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در معتادان ادامه‌دهنده و رهاکننده درمان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 156-133]
  • نشخوار‌فکری اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی متمرکز بر شفقت بر کاهش نشخوار‌فکری و استرس ادراک‌شده دختران نوجوان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 223-201]
  • نظریه تعاملات سیستم‌های شخصیت بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]
  • نظریه ذهن مقایسه واکنش‌پذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبک‌های ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
  • نقشه‌نگاری مداخله ساخت برنامه داربست‌سازی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله و اثربخشی آن بر جهت‌گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی والدین [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 41-11]
  • نوجوانان تیزهوش ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس پرطاقتی روانی برای نوجوانان تیزهوش [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 153-135]

و

  • واژه‌های کلیدی: اجتناب تجربه‌ای رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودک‌آزاری و اجتناب تجربه‌ای [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 70-47]
  • واقعیت درمانی مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی گروهی با درمان شناختی رفتاری گروهی بر رضایت زناشویی و خودکنترلی زنان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 224-201]
  • واقعیت‌درمانی مقایسه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و خودتنظیم هیجانی مربیان پیش دبستانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 183-161]
  • واکنش‌پذیری هیجانی مقایسه واکنش‌پذیری هیجانی و نظریه ذهن دختران براساس سبک‌های ابرازگری هیجانی مادران [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 34-11]
  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تحقق انگیزه‌های آشکار (MUT)؛ پیش‌بینی بهزیستی روانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 249-225]
  • ویژگی های شخصیتی پیش بینی رفتار جستجوی شغل بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش تعدیل گری خودارزشیابی های محوری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 175-155]
  • ولع خوردن اثربخشی مداخله مبتنی بر رویکرد ماتریکس و tDCS بر ولع خوردن و فعالیت بدنی در افراد داری اضافه وزن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 199-177]

ه

  • همدلی روابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانه‌های صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجی‌گری شادنفرود در دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-135]
  • هویت علمی تدوین مدل رابطه علّی مدیریت هدفمند کلاس مجازی با هویت علمی، سرزندگی تحصیلی، شکفتگی فردی و اخلاق تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 109-85]
  • هوش موفق تأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 35-11]